Menu
FarmVanLife
Ürünler
Sepetim
Hesabım
Sidebar

Şartlar ve Koşullar

Kullanıcı Sözleşmesi

Madde 1: Taraflar

İşbu Kullanıcı Sözleşmesi (“Sözleşme”), internet sitesinin (“Platform”) sahibi, Türkiye adresinde faaliyette bulunan FarmVanLife Markası (“Marka”) ile Platform’a üye olan kullanıcı (“Üye”) arasında elektronik ortamda akdedilmiştir. Marka ve Üye bundan böyle birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.  

Madde 2: Sözleşme’nin Konusu

İşbu Sözleşme’nin konusu Marka’nın sahibi olduğu Platform üzerinden Üye’nin alacağı hizmetin yararlanma ve kullanma koşullarının belirlenmesidir.

Madde 3: Sözleşme’nin Kurulması

  • ÜYE SÖZLEŞME’Yİ OKUDUĞUNU, ANLADIĞINI, HAKLARININ VE YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN BİLİNCİNDE OLDUĞUNU KABUL EDER.
  • TARAFLAR, SÖZLEŞME İLE KARARLAŞTIRILAN EDİMLER ARASINDA HİÇBİR ORANSIZLIK BULUNMADIĞINI VE KARŞILIKLI EDİMLERİN İŞİN NİTELİĞİNE UYGUN OLDUĞUNU, SÖZLEŞME KONUSUNA GİREN İŞLEMLER KAPSAMINDA HERHANGİ BİR TECRÜBESİZLİKLERİNİN BULUNMADIĞINI KABUL EDERLER.
  • ÜYE, SÖZLEŞME KAPSAMINDA YER ALAN İŞLEMLERİN KENDİ MENFAATİNE UYGUN OLDUĞU KONUSUNDA TAM BİR KANAATE VARDIĞINI VE TÜM ŞARTLARA KENDİ ÖZGÜR İRADESİ İLE, HİÇBİR GÜÇLÜK VEYA SIKINTI İÇİNDE OLMADAN, DÜŞÜNEREK, İSTEYEREK VE BİLEREK UYACAĞINI KABUL EDER.
  • TARAFLAR, SÖZLEŞME’NİN HÜKÜMLERİNİN HAKSIZ ŞART SAYILABİLECEK BİR ÖZELLİK TAŞIMADIĞINI, MENFAATLER DENGESİ BAKIMINDAN BİR HAKSIZLIK OLMADIĞINI KABUL EDER.
  • İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK HÜKÜMLERİ UYARINCA HERHANGİ BİR HAKSIZ ŞART İÇERMEMEKTEDİR. HÜKÜMLER DÜRÜSTLÜK VE İYİNİYET KURALINA AYKIRILIK TEŞKİL ETMEMEKTE OLUP TÜKETİCİNİN KORUNMASI MEVZUATINA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.
  • İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜRK BORÇLAR KANUNU HÜKÜMLERİ DE DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞTIR. TÜRK BORÇLAR KANUNU’NUN 21. MADDESİNDE ÖNGÖRÜLEN BAĞLAYICILIK VE İÇERİK DENETİMİ ÜYE TARAFINDAN YAPILMIŞTIR. İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİNDEN HİÇBİRİ İŞBU SÖZLEŞME’NİN NİTELİĞİNE VE İŞİN ÖZELLİĞİNE YABANCI (ŞAŞIRTICI ŞARTLAR) NİTELİK TAŞIMAZ.  İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ AÇIK VE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE YAZILMIŞ OLUP BİRDEN ÇOK ANLAMI İFADE ETMEMEKTEDİR.

Madde 4: Tanımlar

“Hizmet”                    Platform üzerinde Marka tarafından yapılacak online ürün satışı amacı ile Üyeler’in ürün ve hizmetlerle ilgili bilgi almasını sağlamak için verilen hizmeti ifade eder. 

“Resmi Makam”       Her türlü adli veya idari makamı, resmi, yarı resmi veya özerk kurum, kuruluş, komisyon ve kurulu ifade eder;

“Ürünler”                  Platform’da satışa sunulmuş olan ürünleri ifade eder.

Madde 5: Üyelik

5.1       Üyelik, Platform’da yer alan üyelik işlemlerinin tamamlanmasıyla (ve bu Sözleşme’nin akdedilmesiyle) kazanılır.

5.2       Üyeler’in reşit olmaları gerekir.

5.3       Üyeler, üyelik işlemleri ile ilgili olarak doğru, gerçek ve güncel bilgiler vermekle yükümlüdür.  Bu bilgilerin kapsamı Marka tarafından belirlenir ve gerekmesi halinde değiştirilebilir, kapsamı genişletilebilir. Bu bilgileri vermek istemeyen kişi Platform’a Üye olamaz. Üye’nin üyeliğinin devam etmesi için genişletilmiş bilgi listesinde yer alan bilgileri temin etmesi ve herhangi bir değişiklik olduğu takdirde bilgilerini güncellemesi gerekir.

5.4       Marka, Resmi Makamlar’ın düzenleyici veya icrai işlemleri veya yargı kararlarının gereklerini yerine getirmek amacıyla ve taleple sınırlı olarak Üye’nin bilgilerini ilgili Resmi Makamlar ile paylaşabilir. İlgili Resmi Makam’ın bir gizlilik kararı mevcut değilse söz konusu işlemden Üye haberdar edilir.

5.5       Marka, Üyeler’in Hizmet kapsamında verdikleri tanıtıcı ve/veya şahsi bilgilerinin ve Hizmet’ten yararlanırken yaptıkları tercihlerin, anlaşma veya anlaşamama durumlarının Marka tarafından sistemin işlerliğinin denetlenmesi amacıyla kullanılabilir (ve/veya bu bilgileri işleyerek Marka ile gizlilik sözleşmesi imzalamış şirketlere gönderebilir); değerlendirmeler ve istatistik çalışmalar yapabilir, bunları genel bir şekilde Platform üzerinden ilan edebilir.

5.6       Üyeler’in, Hizmet’i alırken bir rumuz (nick name) kullanmaları durumunda söz konusu rumuz, yürürlükteki mevzuata ve ahlaka aykırı olamaz; hakaret, küfür, sövme, aşağılayıcı, kişilik haklarına zarar veren sözler içeremez. 

5.7       Üyeler, üyelikten diledikleri zaman çıkabilirler. Bu durumda Üye, Marka’ya Platform üzerinden üyelikten çıkma isteğini bildirir ve üyelikten silinmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını sağlar. Bu prosedürler tamamlandığında üyelikten çıkış işlemi gerçekleşir.  Üyelikten çıkış tarihine kadar Sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklere ve Sözleşme feshedilse dahi nitelikleri gereği yürürlükte kalması gereken hükümlere (aykırılıklar sebebiyle tazminat, son hükümler vs.) üyelikten çıkmanın bir etkisi olmaz.

Madde 6: Taraflar’ın Hak ve Yükümlülükleri

  • Üye, Platform’a üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle ve/veya Üye bilgilerinde değişiklik olmasına rağmen Üye tarafından güncellenmemesi nedeniyle Marka’nın uğrayacağı tüm zararları derhal tazmin edeceğini ve beyan ve taahhüt eder. Ayrıca Üye tarafından verilen yanlış bilgi kapsamında ödeme işlemlerinin ve teslimatın doğru şekilde gerçekleşmemesi sebebiyle tüm sorumluluk Üye’ye aittir. 
  • Üye’nin Platform’un kullanılması için üyelik kapsamında aldığı şifreyi kullanma hakkı münhasıran Üye’ye aittir. Üye bu şifreyi herhangi bir üçüncü şahsa veremez.  Şifrenin ve Platform’dan yararlanabilmek amacıyla kullanılan sisteme erişim araçlarının (kullanıcı ismi vb.) kullanımına ilişkin tüm hukuki ve cezai sorumluluk Üye’ye aittir.
  • Üye, Platform’u kullanırken tüm yasal mevzuat hükümlerine uymayı ve söz konusu hükümleri ihlal etmemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder. Aksi durumda, oluşacak tüm hukuki ve cezai sorumluluk tamamen ve münhasıran Üye’ye ait olacaktır.
  • Üye, Platform’u hiçbir şekilde kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız ve taciz edici şekilde, yasalara aykırı bir amaç için, başkalarının fikir ve telif haklarına tecavüz edecek şekilde kullanamaz. Ayrıca Üye başkalarının hizmetleri kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı faaliyet (spam, virus, truva atı, vb.) ve işlemlerde bulunamayacağı gibi Platform’un veya yazılımın güvenliğini tehdit edecek, çalışmasını engelleyecek faaliyetlerde de bulunamaz.
  • Marka, gerekli bilgi güvenliği önlemlerini almasına karşın Üye bilgi ve verilerinin yetkisiz kişilerce ele geçirilmesinden ve Üye bilgi ve verilerine gelebilecek zararlardan dolayı sorumlu tutulmayacaktır.
  • Platform’un Üye tarafından kullanılmasından dolayı uğranabilecek herhangi bir doğrudan veya dolaylı zarardan Marka sorumlu değildir.
  • Platform, Marka’nın kontrolünde bulunmayan, Marka tarafından kurulmamış, işletilmeyen veya düzenlenmemiş diğer internet sitelerine veya uygulamalara link verebilir, bu sitelere veya uygulamalara ilişkin referans içerebilir. Söz konusu diğer uygulamaların veya internet sitelerinin içeriğinden veya içerdikleri diğer link ve/veya referanslardan veya bunların sunduğu ürün/hizmetlerden Marka sorumlu değildir.  Bu linkler, bağlantı yapılan internet sitesinin sahibini veya söz konusu siteyi işleten kişiyi destekleme amacı veya içeriğindeki herhangi bir bilgi, ifade veya görsele yönelik herhangi bir beyan veya taahhüt niteliği taşımamaktadır.  Aynı şekilde Platform’da yer alan veya Platform üzerinden link ile bağlantı sağlanan reklamların, tanıtımların veya bannerların tanıttığı, taahhüt ettiği ürün, hizmet ve diğer içerikten de Marka sorumlu değildir.
  • Üye, Platform üzerinden ulaşılan Gizlilik Politikası’nın işbu Sözleşme’nin bir parçası olduğunu ve burada yer alan hükümleri okuduğunu ve onayladığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
  • Üye, kendisi tarafından oluşturulan kullanıcı profilini üçüncü bir kişiye devredemez veya üçüncü kişinin kullanımına izin veremez. Üyeler bu Sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini Marka’nın onayı olmadan devredemezler. Marka Sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini 3. kişilere devredebilir. 
  • Üye’nin işbu Sözleşme hükümlerini ihlal etmesi halinde, ihlallerden doğan cezai ve hukuki sorumluluk şahsen Üye’ye aittir. Üye, ihlalleri dolayısıyla ortaya çıkabilecek tüm zarar, dava, talep ve iddialardan Marka’yı ari tutacaktır. Ayrıca; söz konusu ihlaller nedeniyle Marka’nın Üye’den tazminat talebinde bulunma hakkı saklıdır.
  • Marka’nın her zaman tek taraflı olarak herhangi bir sorumluluk üstlenmeksizin ve tazminat ödemek zorunda olmaksızın Üye’nin üyeliğini askıya alma veya sonlandırma ve Üye’ye ait tüm bilgi, veri, belge ve dosyaları silme hakkı mevcuttur.
  • Platform genel görünüm, tasarım ve yazılımı ile site içerisindeki metin ve görsel içerikler ile diğer tüm içeriklere, marka, logo, know-how ve diğer ögelere ilişkin telif hakkı ve/veya her türlü fikri mülkiyet hakları Marka’ya aittir veya Marka tarafından lisans alınarak kullanılmaktadır. Bunlar Üye tarafından Marka’nın yazılı izni olmaksızın hiçbir surette kullanılamaz, iktisap edilemez, değiştirilemez, kopyalanamaz veya çoğaltılamaz. Platform veya içeriğinin Marka tarafından sağlanacak koşullar dahilinde Üye tarafından kullanılması, erişilebilir olması Üye’ye hiçbir fikri ve sınai mülkiyet hakkı ve/veya herhangi bir hak sahipliği, tasarruf yetkisi vermez.
  • Marka, Üye’nin kişisel bilgilerini (a) yürürlükte olan kanun veya düzenlemeler ya da verilmiş olan bir mahkeme kararı ya da idari emir gereğince açıklaması gerektiği durumlarda ve/veya (b) Üye’nin rızasının bulunduğu takdirde ve/veya (c) Platform üzerinden ulaşılabilecek olan Gizlilik Politikası’na uygun şekilde ve/veya (d) işbu Sözleşme’de ayrık olarak düzenlenen hallere uygun şekilde üçüncü kişilere açıklayabilir. Marka, soruşturma için talep edilen bilgi ve belgelere erişmek amacıyla Üye’nin gizli bilgilerinde veya mobil uygulama kayıtlarında inceleme yapabilir.
  • Platform’un virüs ve benzeri amaçlı yazılımlardan arındırılmış olması için mevcut imkanlar dahilinde tedbir alınmıştır. Bunun yanında nihai güvenliğin sağlanması için Üye’nin kendi virüs koruma sistemini tedarik etmesi ve gerekli korumayı sağlaması gerekmektedir. Bu bağlamda Üye, Platform’a üye olmakla, kendi yazılım ve işletim sistemlerinde oluşabilecek (spam, virus, truva atı da dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmaksızın) tüm hata ve bunların doğrudan ya da dolaylı sonuçlarından kendisinin sorumlu olduğunu kabul etmiş sayılır.
  • Marka, Hizmet’in kapsamını, Platform’un içeriğini, tasarımını ve yazılımını dilediği zaman değiştirme, Üyeler’e sağlanan herhangi bir hizmeti değiştirme, durdurma ya da sonlandırma ve dilediği zaman Platform üzerinde kayıtlı olan kullanıcı bilgi ve verilerini silme hakkını saklı tutar.
  • Marka, işbu Sözleşme’nin koşullarını hiçbir şekil ve surette ön ihbara ve/veya ihtara gerek kalmaksızın her zaman güncelleyebilir, değiştirebilir veya yürürlükten kaldırabilir. Güncellenen, değiştirilen ya da yürürlükten kaldırılan her hüküm, yayın tarihinde Üye için hüküm ifade edecektir.
  • Hizmet’ten faydalanabilmek için gerekli olan ağ erişimini sağlamaktan Üye sorumludur. Üye, kablosuz internet erişimi olan bir cihazdan Platform’a erişmesi veya Hizmet’i kullanması durumunda mobil ağ verisinin kullanılabileceğinin, mesajlaşma tarifeleri ve ücretleri uygulanabileceğinin bilincindedir.  Hizmet’ten faydalanabilmek için gerekli olan uygun yazılım ve cihazlarla güncellemeleri sağlamak ve Platform’u güncel tutmak Üye’nin sorumluluğundadır.  Marka, hiçbir surette sunduğu Hizmet’in veya Platform’un belirli bir cihaz veya yazılım ile çalışacağını garanti etmemektedir. Üye, Hizmet’in ve/veya Platform’un internet kullanımına bağlı olarak arızalara ve gecikmelere maruz kalabileceğini kabul eder. Teknik sorunlar sebebiyle Platform erişiminde yaşanan kesintilerden dolayı Üye’nin yaşayacağı sorunlardan Marka sorumluluk üstlenmez.
  • İşbu Sözleşme kapsamında Marka için yazılan sorumsuzluk kayıtları Marka çalışanları ve ortaklarına da şamildir.
  • Marka’nın önceden onayı olmaksızın, Üye’nin Platform üzerinden yapacağı herhangi bir işlemde, başka bir internet sitesine, bir internet sitesinin içeriğine veya ağ üzerindeki herhangi bir veriye link vermesi yasaktır.
  • Üye, internet sitesinde satışı yapılan ürüne ait belirtilen temel özellikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini beyan ve kabul eder.

Madde 7: Sözleşme’nin Feshi

  • Üye ve Marka’dan herhangi biri işbu Sözleşme’yi diledikleri zaman diğer tarafa bildirimde bulunarak feshedebilir. 
  • Şu kadar ki; Üye’nin fesih işlemi Platform üzerinden fesih usullerinin takip edilerek gerçekleştirilmesi suretiyle yapılır. Fesih tarihine kadar Sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklere ve Sözleşme feshedilse dahi nitelikleri gereği yürürlükte kalması gereken hükümlere (aykırılıklar sebebiyle tazminat, son hükümler vs.) feshin bir etkisi olmaz. 

Madde 8: Son Hükümler

  • Uygulanacak Hukuk: İşbu Sözleşme Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir ve ona göre yorumlanacaktır.
  • Yetkili Mahkeme: İşbu Sözleşme’den doğan veya işbu Sözleşme ile bağlantılı tüm uyuşmazlıkların çözümünde Türkiye Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
  • Sözleşme ve Eklerinin Bütünlüğü: Sözleşmenin ekleri bu Sözleşme’nin ayrılmaz bir parçasını teşkil edecek olup birbirlerinden ayrı olarak yorumlanamaz. 
  • Münhasır Delil Niteliği: Taraflar işbu Sözleşme çerçevesinde ortaya çıkabilecek uyuşmazlıklarda, Marka’ya ait belge ve elektronik kayıtların, söz konusu uyuşmazlık bakımından münhasır delil niteliğinde olacağını kabul ederler.
  • Marka İletişim Bilgileri: Marka’nın iletişim bilgileri aşağıdaki gibidir:

Unvan: FarmVanLife Markası

Adres: Türkiye

E-posta: farmvanlife@gmail.com

Mersis numarası: 0000000000000000

  • Platform Üzerinden Yapılan İşlemler: Platform üzerinden yapılan ve irade açıklaması niteliğindeki işlemler Türk Borçlar Kanunu, tüketici mevzuatı ve yürürlükte bulunan sair mevzuat uyarınca Taraflar’ı bağlayıcı irade açıklamaları olarak kabul edilecektir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Madde 1: Taraflar

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”), Türkiye adresinde faaliyette bulunan FarmVanLife Markası (“Marka”) ile Marka’nın ürün ve hizmetlerini internet sitesinden satın alan kişi (“Müşteri” veya “Tüketici”) arasında Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca elektronik ortamda akdedilmiştir.

Marka ile Müşteri tek başına “Taraf”, birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.

Müşteri, Marka’dan ürün ve hizmet satın alarak, işbu Sözleşme’nin tamamını okuduğunu, içeriğini bütünü ile anladığını ve tüm hükümlerini onayladığını kabul, beyan ve taahhüt eder. Aynı şekilde Marka da aşağıdaki hususları Müşteri’ye beyan ve taahhüt eder.  Bu nedenle, hizmet satın alınırken Müşteri tarafından verilmiş olan bilgilerinin doğruluğu Müşteri tarafından taahhüt edilmektedir.

Madde 2: Sözleşme’nin Kurulması

  • MÜŞTERİ SÖZLEŞME’Yİ OKUDUĞUNU, ANLADIĞINI, HAKLARININ VE YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN BİLİNCİNDE OLDUĞUNU KABUL EDER.
  • TARAFLAR, SÖZLEŞME İLE KARARLAŞTIRILAN EDİMLER ARASINDA HİÇBİR ORANSIZLIK BULUNMADIĞINI VE KARŞILIKLI EDİMLERİN İŞİN NİTELİĞİNE UYGUN OLDUĞUNU, SÖZLEŞME KONUSUNA GİREN İŞLEMLER KAPSAMINDA HERHANGİ BİR TECRÜBESİZLİKLERİNİN BULUNMADIĞINI KABUL EDERLER.
  • MÜŞTERİ, SÖZLEŞME KAPSAMINDA YER ALAN İŞLEMLERİN KENDİ MENFAATİNE UYGUN OLDUĞU KONUSUNDA TAM BİR KANAATE VARDIĞINI VE TÜM ŞARTLARA KENDİ ÖZGÜR İRADESİ İLE, HİÇBİR GÜÇLÜK VEYA SIKINTI İÇİNDE OLMADAN, DÜŞÜNEREK, İSTEYEREK VE BİLEREK UYACAĞINI KABUL EDER.
  • TARAFLAR, SÖZLEŞME’NİN HÜKÜMLERİNİN HAKSIZ ŞART SAYILABİLECEK BİR ÖZELLİK TAŞIMADIĞINI, MENFAATLER DENGESİ BAKIMINDAN BİR HAKSIZLIK OLMADIĞINI KABUL EDER.
  • İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK HÜKÜMLERİ UYARINCA HERHANGİ BİR HAKSIZ ŞART İÇERMEMEKTEDİR. HÜKÜMLER DÜRÜSTLÜK VE İYİNİYET KURALINA AYKIRILIK TEŞKİL ETMEMEKTE OLUP TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDAKİ MEVZUATA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.
  • İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ TÜRK BORÇLAR KANUNU HÜKÜMLERİ DE DİKKATE ALINARAK HAZIRLANMIŞTIR. TÜRK BORÇLAR KANUNU’NUN 21. MADDESİNDE ÖNGÖRÜLEN BAĞLAYICILIK VE İÇERİK DENETİMİ MÜŞTERİ TARAFINDAN YAPILMIŞTIR.  İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİNDEN HİÇBİRİ İŞBU SÖZLEŞME’NİN NİTELİĞİNE VE İŞİN ÖZELLİĞİNE YABANCI (ŞAŞIRTICI ŞARTLAR) NİTELİK TAŞIMAZ.  İŞBU SÖZLEŞME HÜKÜMLERİ AÇIK VE ANLAŞILIR BİR ŞEKİLDE YAZILMIŞ OLUP BİRDEN ÇOK ANLAMI İFADE ETMEMEKTEDİR.

Madde 3: Konu

İşbu Sözleşme’nin konusu; Müşteri’nin Marka’ya ait internet sitesi (“Platform”) üzerinden online ürün satışı amacı ile Müşteriler’in Marka’ya ait ürün ve hizmetleriyle ilgili bilgi almasını sağlamak için verilen hizmete (“Hizmet”) ilişkin olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, ilgili yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesinden ibarettir.

Madde 4: Marka Bilgileri

  • Unvan: FarmVanLife Markası
  • Adres: Türkiye
  • Mersis numarası: 0000000000000000

Madde 5: Müşterinin (Tüketicinin) Bilgileri

  • Adı Soyadı: [Müşteri Adı Soyadı]
  • Adresi: [Müşteri Adresi]
  • Telefon: [Müşteri Telefon Numarası]
  • E-Posta: [Müşteri Email Adresi]

Madde 6: Sözleşme Konusu Hizmet’e İlişkin Bilgiler

Sözleşme’nin tarihi, Hizmet’in türü ve gerçekleşme tarihi, satış bedeli, ödeme şekli ve ilgili detayları aşağıda belirtildiği gibidir.

  • Sözleşme Tarihi: [Sipariş Oluşturma Tarihi]
  • Hizmet Türü: Marka’nın Platform üzerinden Müşteri’ye yaptığı ürün satışı
  • Ürün Teslim Tarihi: [Kargo Teslim Tarihi]
  • Teslim masraflarının tutarı : [Kargo Ücretleri Toplamı]
  • Ürün Adı: [Sipariş İçindeki Ürünlerin Adı]
  • Miktarı: [Sipariş İçindeki Ürünlerin Sayısı]
  • Tutarı (Vergiler Dahil): [Sipariş Tutarı]
  • Ödeme Şekli: [Sipariş Ödeme Şekli] 

Madde 7: Cayma Hakkı

Marka’nın şikayetlere ilişkin çözüm yöntemleri: Sözleşme konusu hizmet ile ilgili şikayetler, Marka’nın yukarıda belirtilen iletişim bilgileri aracılığıyla yapılabilir. 

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamındaki tüketici sıfatını haiz alıcılar için cayma hakkı ve kullanımı:

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ilgili hükümleri uyarınca;

Tüketici alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. 

Ancak tüketici alıcının cayma hakkı (i) tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara, (ii) çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine, (iii) tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine (iv) tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara, (v) malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine, (vi) abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine, (vii) belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine, (viii) elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara, (ix) cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere, ve (x) fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelere uygulanmaz ve tüketici alıcı bu sözleşmeler kapsamında cayma hakkı kullanamaz. 

Yukarıdaki paragrafta yazan istisnai durumlar dikkate alındığında, tüketici alıcının cayma hakkına sahip olması ve bunu kullanması halinde satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketici alıcıyı borç altına sokan kıymetli evrak ve benzeri her türlü belgeyi tüketici alıcıya hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmekle yükümlüdür.

Kampanyalı ürünlerin iadesi işlemlerinde, eğer iade sonrasında kampanya kapsamından çıkılıyorsa, Müşteri’ de kalan ürün sezon fiyatı ile değerlendirilecektir ve geriye kalan tutarın iadesi gerçekleştirilecektir.

İadesi onaylanan işlem akabinde, satıcının muhasebe mutabakatı için alıcı adına gider pusulası düzenlenir. Alıcı FarmVanLife.com sitesindeki iade talep formunu doldurarak tarafına düzenlenecek gider pusulasını onaylamış sayılır.

Uygulanabilir olması halinde cayma bildiriminin yapılacağı açık adres ve elektronik posta bilgileri:

Unvan: FarmVanLife Markası

Adres: Türkiye

Email: farmvanlife@gmail.com

Madde 8: Müşteri’nin Hak ve Yükümlülükleri

8.1       Müşteri, Madde 6’da belirtilen Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 

8.2       Sözleşme konusu ürün, yasal 30 (otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Müşteri’nin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde Müşteri veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Marka bu yükümlülüğüne aykırı davranır ise Müşteri, işbu Sözleşme’yi feshedebilir. Sözleşme’nin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde tüketiciye ilgili mevzuat uyarınca belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

8.3.      Müşteri, siparişi verdiği adreste bulunamaz ise siparişi kesinlikle başka bir adrese bırakılmayacaktır. Bu durumda Müşteri, kendisinin bulunmadığı bir adrese sipariş vermiş olması sebebiyle doğacak kanuni yükümlülükleri kabul etmek durumundadır.

8.4       Sözleşme konusu ürün, Müşteri’den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Marka sorumlu tutulamaz. 

8.5       Marka, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla Marka, Sözleşme’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan, Müşteri’ye eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir.

8.6       Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’nin elektronik ortamda teyit edilmesi ve Sözleşme konusu siparişin bedelinin ödenmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Marka işbu Sözleşme kapsamındaki ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

8.7       Marka, malın Müşteri ya da Müşteri’nin taşıyıcı dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur. 

8.8       Müşteri’nin Marka’nın belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan Marka sorumlu değildir.

8.9       Marka tarafından sunulan hizmet perakende satış kapsamında tüketiciye yöneliktir; Marka, Müşteri’nin yeniden satış amacı bulunduğundan şüphe etmesi halinde işbu Sözleşme kurulmuş olsa dahi siparişi iptal etme ve ürünleri teslim etmeme hakkını  saklı tutar.

Madde 9: Ücret İadesi

Online ödeme yöntemi ile ödemesi yapılmış siparişlerle sınırlı olmak üzere Müşteri’ye ücret iadesi ancak;

  • Müşteri’nin adresinin Marka’nın gönderim alanı dışında olması nedeniyle siparişin zorunlu iptali;
  • Marka tarafından siparişin hazırlanmadığı veya siparişin hazırlanmış olmasına rağmen Müşteri’nin talebi üzerine siparişin iptali ve Marka tarafından iptal işleminin onaylamış olduğu hallerde;
  • Siparişin bir kısmının veya tamamının mevcut olmaması nedeniyle siparişin kısmen veya tamamen zorunlu iptali;
  • Sipariş edilen üründen memnun kalınmaması nedeniyle Marka’nın onayının alınmasının akabinde yapılan sipariş iptali; ve
  • Sipariş edilen ürünün teslimatının gecikmesi durumunda Marka’nın onayı üzerine yapılan iptal durumunda yapılacaktır. İptale konu siparişe ilişkin Marka tarafından bir fiş veya fatura düzenlemiş ve bu Müşteri’ye teslim edilmiş ise Marka’ya iadesi gerekmektedir.

Marka, yalnızca Müşteri’den kaynaklanan sebeplerden dolayı (örneğin Müşteri’nin sipariş verdiği adreste bulunamaması, yanlış adres bilgisi vermesi, siparişi teslim almaması gibi) ücret iadesi yapmama hakkını saklı tutar. 

Madde 10: Yetkili Mahkeme

İşbu Sözleşme’den dolayı her türlü şikayet ve itirazlar, Ticaret Bakanlığı’nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlara göre Müşteri’nin veya Marka’nın ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapılabilecektir.

FarmVanLife – book•coffee•nature

Back to Top
TÜRKİYE'NİN kitap•kahve•doğa PLATFORMU

Shopping cart

Close

No products in the cart.